اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

افسر سابق پلیس تاجیکستان، وزیر جنگ داعش شد + عکس

  • کد خبر : 4526
  • 16 شهریور 1395 - 12:45

منابع عراقی روز گذشته (دوشنبه) از انتساب افسر سابق نیروهای ویژه پلیس تاجیکستان، به عنوان وزیر جنگ گروه تروریستی تکفیری داعش خبر دادند. این افسر پلیس تاجیک، جایگزین «عمر الشیشانی» وزیر جنگ پیشین داعش شد، که چندی پیش در حملات هوایی به هلاکت رسید.  به گزارش اخبار جهادی منابع عراقی روز گذشته (دوشنبه) از انتساب افسر […]

منابع عراقی روز گذشته (دوشنبه) از انتساب افسر سابق نیروهای ویژه پلیس تاجیکستان، به عنوان وزیر جنگ گروه تروریستی تکفیری داعش خبر دادند. این افسر پلیس تاجیک، جایگزین «عمر الشیشانی» وزیر جنگ پیشین داعش شد، که چندی پیش در حملات هوایی به هلاکت رسید.

 به گزارش اخبار جهادی منابع عراقی روز گذشته (دوشنبه) از انتساب افسر سابق نیروهای ویژه پلیس تاجیکستان، به عنوان وزیر جنگ گروه تروریستی تکفیری داعش خبر دادند. این افسر پلیس تاجیک، جایگزین «عمر الشیشانی» وزیر جنگ پیشین داعش شد، که چندی پیش در حملات هوایی به هلاکت رسید.«سرهنگ گلمراد خالیموف» یکی از افسران بلند پایه نیروهای ویژه پلیس تاجیکستان، پس از هلاکت «عمر الشیشانی» وزیر جنگ داعش، به این سمت منصوب شد.

این نخستین بار است که یک افسر نظامی، به اینچنین جایگاه بلندی در میان عناصر داعش دست می یابد.

رسانه های مرتبط با داعش، از ترس فاش شدن هویت و مکان استقرار این عضو ارشد داعش، از انتشار این خبر سر باز زده اند ولی یکی از منابع نفوذی در داعش که خواست نامش فاش نشود، این خبر را منتشر ساخت.

بنا به گزارش منابع خبری آگاه، اغلب فرماندهان بلند پایه گروه تروریستی تکفیری داعش، هم اکنون در سوریه به سر می برند و تعداد کمی از آنان در استان نینوا در عراق باقی مانده اند.

مهاجرت گسترده سران بلند پایه داعش از عراق به سوریه، در پی آن صورت گرفت که رزمندگان عراقی در ماه ها و هفته های اخیر، پیشروی های چشمگیری را در مناطق تحت اشغال داعش داشته اند و بسیاری از شهرهای تحت اشغال این گروه تروریستی، همچون شهر فلوجه و جزیره الخالدیه را به طور کامل، آزاد ساخته اند.

e4bde0eb46b8f32ef4b4207f5344b4d4_170

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

ابنا

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.