اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

خیز بلند “حزب‌الله” و “ارتش سوریه” برای محاصره مجدد “حلب” + نقشه و جزئیات

  • کد خبر : 4424
  • 14 شهریور 1395 - 22:05

دانشکده تسلیحات و مسیر تدارکاتی تروریست‌ها به سمت “خان طومان” بار دیگرتوسط ارتش سوریه و حزب‌الله ‌لبنان باز پس گرفته شد. به گزارش اخبار جهادی جنوب غرب “حلب” صحنه درگیری‌های سنگین ارتش سوریه و حزب‌الله لبنان با تروریست های جیش الفتح است و در این پروسه نیروهای مقاومت توانستند به موفقیت‌هایی دست یابند. دانشکده تسلیحات […]

دانشکده تسلیحات و مسیر تدارکاتی تروریست‌ها به سمت “خان طومان” بار دیگرتوسط ارتش سوریه و حزب‌الله ‌لبنان باز پس گرفته شد.
به گزارش اخبار جهادی جنوب غرب “حلب” صحنه درگیری‌های سنگین ارتش سوریه و حزب‌الله لبنان با تروریست های جیش الفتح است و در این پروسه نیروهای مقاومت توانستند به موفقیت‌هایی دست یابند.

دانشکده تسلیحات و مسیر تدارکاتی تروریست‌ها به سمت “خان طومان” بار دیگرتوسط ارتش سوریه و حزب‌الله ‌لبنان باز پس گرفته شد و جیش‌الفتح یک بار دیگر در جنوب غرب “حلب” در تنگنا قرار گرفت.

پایگاه اطلاع‌رسانی المصدر در این زمینه گزارش داد: ارتش سوریه، حزب‌الله لبنان و نیروهای لواالقدس توانستند که “دانشکده تسلیحات” را در یک جنگ سنگین از جیش‌الفتح باز پس بگیرند.

این سایت در ادامه با اشاره به توفیقات ارتش سوریه و حزب‌الله لبنان در جنوب غرب “حلب” یادآور شد: “تایگر فورس” ارتش سوریه توانست با شکستن خطوط دفاعی حیش‌الفتح، ساختمان‌های مرکزی “دانشکده تسلیحات” را در اختیار بگیرد.

تکفیری‌ها در جنوب حلب قیچی شدند/ خیز بلند حزب‌الله و ارتش سوریه برای محاصره مجدد حلب

منابع میدانی گزارش می‌دهند ارتش سوریه با در اختیار گرفتن دانشکده تسلیحات در جنوب غرب “حلب”، در حال تدارک برای حمله به منطقه راموسه (Ramouseh Pistrect) برای کنترل کامل جنوب غرب “حلب” است.

خیز بلند

سایر گروه‌های تروریستی به درخواست کمک تروریست‌های جیش الفتح در دانشکده‌های نظامی پاسخ مثبتی ندادند و نفرستادن سلاح و تجهیزات برای آنها، صفوف عناصر تروریستی جیش الفتح و متحدان خارجی آنها را با ناامیدی و فروپاشی روبرو کرده است.

آینده جنوب غرب حلب تاکنون روشن بوده و ارتش سوریه و رزمندگان حزب‌الله لبنان در حال حاضر در این منطقه عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته است. موفقیت های حلب موجب می شود تا  آمریکا، قطر و عربستان سعودی به فکر نجات مجدد تروریست‌ها باشند و یک سلسله مذاکرات برای جبران شکست‌های میدانی جیش‌الفتح در نظر بگیرند.

در عرصه سیاسی البته پیشروی های میدانی ارتش سوریه و بمباران های روسی-سوری آمریکا را در فشار قرار می دهد تا بر سر موضوع حلب امتیاز بدهد و روس ها در مذاکرات مباحثی را در این زمینه مطرح کنند.

مسکو بر این باور است، سرنوشت جنگ در سوریه بیش و پیش از هر چیز وابسته به کنار نهادن «جبهه النصره» و «احرار شام» و متحدان این دو گروه در شمال سوریه است که البته واشنگتن برای توافق با این دو گروه پافشاری می کند.

برخی منابع در ساعات اخیر مدعی شده اند که “واشنگتن” و “مسکو” بر سر موضوع “حلب” به توافقی رسیدند که امید است این توافق همچون قضیه حمله تکفیری ها به “معان” و “خان طومان” خاتمه نیابد.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.