اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

دام داعشی‌ها برای عناصر خودی!

  • کد خبر : 4349
  • 08 شهریور 1395 - 11:50
دام داعشی‌ها برای عناصر خودی!

بگفته یک مقام نیروهای مردمی عراق، عناصر داعش در کمینی که خود تروریست‎‌های این گروه مهیا کرده بودند، گرفتار شده‌اند. به گزارش اخبار جهادی به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، یکی از فرماندهان حشدالشعبی اعلام کرد گروهی از عناصر داعش در شمال صلاح الدین در کمین همقطاران خود گرفتار شدند. “جبار المعموری” به شبکه السومریه گفت: گروهی از […]

بگفته یک مقام نیروهای مردمی عراق، عناصر داعش در کمینی که خود تروریست‎‌های این گروه مهیا کرده بودند، گرفتار شده‌اند.
به گزارش اخبار جهادی به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، یکی از فرماندهان حشدالشعبی اعلام کرد گروهی از عناصر داعش در شمال صلاح الدین در کمین همقطاران خود گرفتار شدند.

“جبار المعموری” به شبکه السومریه گفت: گروهی از داعشی‌ها که از موصل برای پشتیبانی از عناصر این گروه درشرقاط حرکت کرده بودند، در کمین خود این گروه تروریستی در شهرستان شرقاط (شمال صلاح‌الدین) گرفتار شدند.
وی افزود: شماری از عناصر داعش به دلیل گرفتار شدن در میدان مینی که خود این گروه تروریستی ایجاد کرده بود، کشته و یا مجروح شدند.
این فرمانده نیروهای مردمی عراق خاطرنشان کرد این حادثه باعث تبادل اتهام میان ‌داعشی‌ها و بحران در روابط شماری از سرکردگان این گروه تروریستی شد.
معموری تأکید کرد، پس از کشته شدن شمار بسیاری از سرکردگان داعش که در خصوص کمین‌ها و میدان‌های مین اطلاعات مفصلی داشتند، تلفات عناصر این گروه به دلیل گرفتار شدن در همان کمین‌ها افزایش یافته است.
شرقاط از پایگاه‌های داعش به شمار می‌آید و این گروه تروریستی آن را در ژوئیه (تیر-مرداد) ۲۰۱۴  تحت کنترل درآورد.
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.