اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ارتش سوریه تپه «الصنوبرات» در الراموسه را بازپس گرفت

  • کد خبر : 4059
  • 19 مرداد 1395 - 12:10
ارتش سوریه تپه «الصنوبرات» در الراموسه را بازپس گرفت

ارتش سوریه و نیروهای مقاومت تپه الصنوبرات واقع در منطقه الراموسه در جنوب حلب را دوباره از تروریست‌ها پس گرفت. به گزارش اخبار جهادی به نقل از شبکه خبری المیادین، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت تپه الصنوبرات واقع در منطقه الراموسه در جنوب حلب را دوباره از تروریست ها پس گرفت. همچنین ارتش سوریه و نیروهای […]

ارتش سوریه و نیروهای مقاومت تپه الصنوبرات واقع در منطقه الراموسه در جنوب حلب را دوباره از تروریست‌ها پس گرفت.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از شبکه خبری المیادین، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت تپه الصنوبرات واقع در منطقه الراموسه در جنوب حلب را دوباره از تروریست ها پس گرفت.

همچنین ارتش سوریه و نیروهای مقاومت خطوط دفاعی خود را در اطراف دانشکده‌های نظامی در منطقه «الراموسه» در غرب حلب تثبیت کرده‌اند.

بر اساس گزارش‌های موثق، تجهیزات نظامی گسترده به حلب اعزام شده و بمباران هوایی و توپخانه‌ای مواضع تروریست‌ها نیز همچنان ادامه دارد.

نیروهای مقاومت کمین‌هایی را در منطقه دانشکده‌های نظامی و جاده‌های منتهی به جنوب حلب به اجرا گذاشته بودند و در این کمین‌ها تعداد زیادی از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند.

همچنین در حمله هوایی ارتش به تجمع تروریست‌ها در منطقه «غابه الاسد» واقع در شمال الراشدین الرابعه در غرب شهر حلب ۲۰ عنصر مسلح کشته و زخمی شدند.

در مناطق دانشکده‌های نظامی، خان‌طومان، محور الزربه و سراقب حلب ۳۷ خودروی نظامی تروریست‌ها منهدم شد.

در همین رابطه بعد از رسیدن اطلاعات دقیق، جنگنده‌های سوریه در یک حمله هوایی کاروان نظامی تروریست‌ها را در نزدیکی فرودگاه ابوالزهور در ادلب هدف قرار دادند که بر اثر آن این کاروان به‌صورت کلی منهدم شد. این کاروان شامل نیروهای ویژه حزب اسلامی ترکستان بود که به اسم «زائیر الترکستان» شناخته می‌شوند.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

تسنیم

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4059

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.