اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ارتش سوریه حمله تکفیری‌ها به جنوب غرب حلب را ناکام گذاشت/هلاکت بیش از ۴۰۰ شورشی

  • کد خبر : 4018
  • 16 مرداد 1395 - 9:03
ارتش سوریه حمله تکفیری‌ها به جنوب غرب حلب را ناکام گذاشت/هلاکت بیش از ۴۰۰ شورشی

برای پنجمین بار ارتش سوریه موفق شد حمله ‌تکفیری‌ها را در محور جنوب غربی حلب ناکام بگذارد. تکفیری‌ها در حمله خود برای تسلط بر دانشکده نظامی با هدف شکستن محاصره‌ای که ارتش سوریه علیه آنها اعمال کرده، ناکام‌ مانده‌اند. به گزارش اخبار جهادی به نقل از سایت شبکه المنار، حمله افراد مسلح عصر جمعه به […]

برای پنجمین بار ارتش سوریه موفق شد حمله ‌تکفیری‌ها را در محور جنوب غربی حلب ناکام بگذارد. تکفیری‌ها در حمله خود برای تسلط بر دانشکده نظامی با هدف شکستن محاصره‌ای که ارتش سوریه علیه آنها اعمال کرده، ناکام‌ مانده‌اند.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از سایت شبکه المنار، حمله افراد مسلح عصر جمعه به دانشکده نظامی کاملا شکست خورد و تروریست‌ها شکست سنگینی خوردند چرا که ارتش توانست بار دیگر مقرهای خود را به دست آورده و مناطق تحت کنترل خود را امن کند.

یک منبع نظامی از دانشکده نظامی گفت: ارتش سوریه حمله تکفیری‌ها را که پنجمین حمله آنها برای چهارمین روز پیاپی بود، ناکام گذاشت.

وی تاکید کرد که نیروهای سوریه امنیت دانشکده نظامی و منطقه اطراف آن را کاملا تقویت کرده‌اند.

این منبع خاطرنشان کرد که یگان‌های مدافع دانشکده سه خودروی بمب‌گذاری شده که آماده انفجار بود و نیز خودروهای دیگر را منهدم کردند.

این منبع نظامی تصریح کرد که نیروی هوایی ۲۳ حمله هوایی را به گروه‌های تروریستی طی ساعات گذشته داشت و حمله بازدارنده ارتش نیز موجب کشته شدن ده‌ها تکفیری شد.

در عین حال منابع مخالف سوریه عصر جمعه اعلام کردند که نیروهای دولتی دست به ضد حمله‌ای برای بازپس‌گیری مناطق گروه‌های مخالف در دانشکده نظامی در منطقه الراموسه در حلب زدند.

منابع میدانی پیشتر گفته بودند که گروه‌های شورشی و تکفیری این دانشکده را تحت کنترل داشته و به این ترتیب تنها چند متر با شکستن محاصره شرق حلب فاصله داشتند.

تسلط بر دانشکده نظامی گامی مهم برای شکستن محاصره مناطق شرقی حلب است اما گروه‌های شورشی موفق بدان نشدند.

رسانه جنگ سوریه نیز از کشته شدن بیش از ۴۰۰ تکفیری از گروه‌های شورشی مختلف از ابتدای عملیات در جنوب غرب حلب خبر داد.

بخش هماهنگی گروه‌های تکفیری نیز اذعان داشت که ۱۵۵ عضو جیش الفتح و ده‌ها تررویست خارجی از کشورهای مختلف در این حملات کشته ‌شده‌اند.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

ایسنا

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4018

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.