اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

سفیر انگلیس: نمی توان حزب الله را برای حضور در سوریه سرزنش کرد

  • کد خبر : 3765
  • 01 مرداد 1395 - 9:37
سفیر انگلیس: نمی توان حزب الله را برای حضور در سوریه سرزنش کرد

« هوگو شورتر» سفیر انگلیس در لبنان تاکید کرد: با وجود خطر داعش علیه لبنان نمی توان حزب الله را برای حضور در سوریه سرزنش کرد. به گزارش اخبار جهادی  به نقل از پایگاه خبری العهد، شورتر در یک مصاحبه تلویزیونی گفت که گروه داعش در همه کشورهای جهان و نه فقط منطقه خاورمیانه گسترش […]

« هوگو شورتر» سفیر انگلیس در لبنان تاکید کرد: با وجود خطر داعش علیه لبنان نمی توان حزب الله را برای حضور در سوریه سرزنش کرد.

به گزارش اخبار جهادی  به نقل از پایگاه خبری العهد، شورتر در یک مصاحبه تلویزیونی گفت که گروه داعش در همه کشورهای جهان و نه فقط منطقه خاورمیانه گسترش یافته است.
وی افزود: طبیعی است که نسبت به خطر داعش برای لبنان نگران باشیم اما به دستگاه های امنیتی لبنان و عملکرد آنها اعتماد داریم.
سفیر انگلیس همچنین با تاکید به اینکه « لبنان نمی تواند خلاء ریاست جمهوری را تحمل کند» ، گفت که انگلیس ارتباطی با نامزدی « سلیمان فرنجیه» رئیس حزب جریان المرده در انتخابات ریاست جمهوری لبنان ندارد.
لبنان بیش از دو سال و یک ماه است که رئیس جمهوری ندارد.
شورتر خاطرنشان کرد: لبنان ضعیف نمی تواند بیش از این خلاء ریاست جمهوری را تحمل کند.
وی تصریح کرد: من از احدی حمایت نمی کنم و با احدی هم مخالفت نمی کنم و انتخاب رئیس جمهوری یک تصمیم لبنانی است.
سفیر انگلیس درعین حال گفت: با طرف های منطقه ای و بین المللی برای پایان دادن به دوره خلاء ریاست جمهوری در لبنان ادامه می دهیم اما در نهایت لبنانی ها خود باید تصمیم بگیرند.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

ایرنا

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=3765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.