اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آمریکا تهدید شد/ حملات داعش به فرودگاه بزرگ آمریکا و بریتانیا در روز استقلال

  • کد خبر : 3494
  • 13 تیر 1395 - 11:04

گروه تروریستی داعش با انتشار پیامی در توییتر اعلام کرده است که این گروه برای انجام حملات به فرودگاه بزرگ آمریکا و بریتانیا آماده است و این حملات همزمان با روز استقلال انجام خواهد شد. به گزارش اخبار جهادی به نقل از اسپوتنیک، چند روز پس از آنکه گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله خونین و مرگبار […]

گروه تروریستی داعش با انتشار پیامی در توییتر اعلام کرده است که این گروه برای انجام حملات به فرودگاه بزرگ آمریکا و بریتانیا آماده است و این حملات همزمان با روز استقلال انجام خواهد شد.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از اسپوتنیک، چند روز پس از آنکه گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله خونین و مرگبار به فرودگاه استانبول را بر عهده گرفته است، این گروه با انتشار پیامی در توییتر تهدید کرده است که فرودگاه های مهم آمریکا و بریتانیا هدف اصلی حملات بعدی خواهد بود. این حملات قرار است همزمان با مراسم روز استقلال ۴ جولای انجام شود.

 

یک گروه اطلاعاتی غیر دولتی که متخصص در زمینه رهگیری شبکه های تروریستی است، اعلام کرده است که گروه داعش قصد دارد به فرودگاه هیتروی لندن ؛ فرودگاه ال ای ایکس و فرودگاه جی اف کی نیویورک حمله کند.

 

داعش در این پیام تهدید کرده است که تروریست ها ممکن است یکی از این سه فرودگاه را با تجهیزات و وسایل انفجاری هدف قرار دهند یا هواپیماهایی که در مسیر بریتانیا یا آمریکا در حرکت هستند را مورد حمله قرار دهند.

 

این تهدید در شرایطی است که آمریکا برای برگزاری مراسم جشن روز استقلال آماده می شود. این روزها یکی از شلوغ ترین زمان ها برای فرودگاه های آمریکا به شمار می رود.

 

مقام های آمریکایی انتظار دارند که بیش از ۴۳ میلیون شهروند در سراسر این کشور به مسافرت بروند که اکثر آنها نیز از هواپیما استفاده می کنند.

 

پلیس فدرال آمریکا نیز در واکنش به این تهدید اعلام کرده است که هیج گونه اطلاعاتی درباره حمله تروریستی احتمالی علیه آمریکا در تعطیلات پیش رو، وجود ندارد.  البته پلیس فدرال آمریکا خواستار حفظ هوشیاری مردم شده است.

 

در بریتانیا نیز نیروهای امنیتی تدابیر امنیتی خاصی را در زمینه حمل و نقل هوایی اتخاذ کرده اند. طارق احمد وزیر حمل و نقل بریتانیا در این باره گفت: نیروهای امنیتی در حال همکاری نزدیک با شرکای بین المللی خود هستند تا خطرات را کاهش دهند.

 

وی تصریح کرد: ما همه اقدامات لازم را برای حفظ امنیت مردم انجام خواهیم داد.روز جمعه اول جولای گروه تروریستی داعش با حمله به رستورانی در شهر داکا پایتحت بنگلادش حداقل ۲۲ نفر را به قتل رسانده است.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=3494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.