اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

هزینه مبارزه با «داعش» در عراق روزانه ۱۵ میلیون دلار است

  • کد خبر : 1697
  • 11 فروردین 1395 - 11:07
هزینه مبارزه با «داعش» در عراق روزانه ۱۵ میلیون دلار است

«عملیات آزاد سازی موصل با مشارکت ۲۰۰ مشاور آمریکایی انجام خواهد شد و ماموریت آنها ارائه مشورت های نظامی است و دولت آمریکا ملزم به پرداخت حقوق آنها خواهد بود.» به گزارش اخبار جهادی به نقل از پایگاه خبری «حمری نیوز» عراق؛ “جاسم محمد جعفر” نماینده فراکسیون دولت قانون در مجلس عراق گفت: «اقدام آمریکا […]

«عملیات آزاد سازی موصل با مشارکت ۲۰۰ مشاور آمریکایی انجام خواهد شد و ماموریت آنها ارائه مشورت های نظامی است و دولت آمریکا ملزم به پرداخت حقوق آنها خواهد بود.»

به گزارش اخبار جهادی به نقل از پایگاه خبری «حمری نیوز» عراق؛ “جاسم محمد جعفر” نماینده فراکسیون دولت قانون در مجلس عراق گفت: «اقدام آمریکا برای ارسال نیروهای زمینی به عراق باید با موافقت دولت و مجلس نمایندگان عراق صورت گیرد.»

وی ادامه داد: «آمریکاچندی پیش از اعزام ۵۰۰۰ سرباز آمریکایی به عراق برای مشارکت در عملیات آزاد سازی موصل خبر داد که تاکنون موافقت دولت عراق در این زمینه را اخذ نکرده است.

جاسم محمد  افزود: «عملیات آزاد سازی موصل با مشارکت ۲۰۰ مشاور آمریکایی انجام خواهد شد و ماموریت آنها ارائه مشورت های نظامی است و دولت آمریکا ملزم به پرداخت حقوق آنها خواهد بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: «عراق به دلیل پرداخت روزانه ۱۵ میلیون دلار برای جنگ با داعش، بودجه کافی برای پرداخت حقوق آنها را در اختیار ندارد.»

جام نیوز

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=1697

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.