اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

مرحله دوم عملیات «امام هادی‌» در عراق آغاز شد

  • کد خبر : 1263
  • 17 اسفند 1394 - 15:29

بسیج مردمی عراق اعلام کرد که مرحله نخست عملیات پاکسازی غرب صلاح‌الدین با موفقیت به پایان رسید و اکنون مرحله دوم آن آغاز شده است. «احمد الاسدی» سخنگوی رسمی بسیج مردمی عراق اعلام کرد عملیات «علی الهادی (ع)»، بزرگترین عملیاتی بود که تحت نظارت بسیج مردمی عراق با موفقیت انجام شد. در این عملیات که […]

بسیج مردمی عراق اعلام کرد که مرحله نخست عملیات پاکسازی غرب صلاح‌الدین با موفقیت به پایان رسید و اکنون مرحله دوم آن آغاز شده است.

«احمد الاسدی» سخنگوی رسمی بسیج مردمی عراق اعلام کرد عملیات «علی الهادی (ع)»، بزرگترین عملیاتی بود که تحت نظارت بسیج مردمی عراق با موفقیت انجام شد.

در این عملیات که هدف از آن پاکسازی غرب استان «صلاح‌الدین» از تروریست‌ها بوده، شمار زیادی از تکفیری‌های داعش کشته شدند.

photo_2016-03-02_17-10-27

الاسدی افزود: مرحله نخست این عملیات با موفقیت به نتیجه رسید و مرحله دوم آن شمال پاکسازی نهایی و تفتیش منطقه است.

۱۱ اسفندماه جاری، عملیات امام هادی(ع) به منظور پاکسازی غرب صلاح‌الدین و سامراء از تروریست‌های تکفیری با همکاری اغلب یگان‌های بسیج مردمی، نیروهای ارتش، پلیس فدرال، نیروهای ویژه و مساعدت نیروی هوایی ارتش عراق آغاز شد.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=1263

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.