اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

یک سرکرده داعش در جنوب بغداد دستگیر شد

  • کد خبر : 1214
  • 16 اسفند 1394 - 4:02
یک سرکرده داعش در جنوب بغداد دستگیر شد

فرماندهی عملیات مشترک عراق روز شنبه اعلام کرد که یک سرکرده داعش در جنوب بغداد دستگیر شده است، وی تامین کننده اصلی منابع مالی تروریست ها در شهر «مدائن» بوده است. فرماندهی عملیات مشترک عراق روز شنبه اعلام کرد که یک سرکرده داعش در جنوب بغداد دستگیر شده است، وی تامین کننده اصلی منابع مالی […]

فرماندهی عملیات مشترک عراق روز شنبه اعلام کرد که یک سرکرده داعش در جنوب بغداد دستگیر شده است، وی تامین کننده اصلی منابع مالی تروریست ها در شهر «مدائن» بوده است.

فرماندهی عملیات مشترک عراق روز شنبه اعلام کرد که یک سرکرده داعش در جنوب بغداد دستگیر شده است، وی تامین کننده اصلی منابع مالی تروریست ها در شهر «مدائن» بوده است.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از پایگاه خبری سومریه نیوز، وی روز شنبه در جریان عملیات نیروهای عراقی در منطقه «الیوسفیه» دستگیر شد.

یک نظامی عراقی گفت: وی تامین کننده اصلی منابع مالی تروریست ها در منطقه «الوحده» شهر «مدائن» به شمار می رفته و از سوی دادگاه تحت تعقیب بوده است.

نیروهای امنیتی عراق با پشتیبانی نیروهای بسیج مردمی موفق شدند طی ماه های اخیر با آزاد سازی بخش های گسترده ای از شهرها و روستاهای عراق، شکست سنگینی به تروریست های داعش وارد کنند.

نیروهای عراقی اکنون در حال آماده شدن برای آزادسازی شهر موصل هستند که از ژوئن (خرداد) ۲۰۱۴ تحت اشغال تروریست های داعش قرار دارد و تروریست ها جنایات فراوانی در حق اهالی این شهر از جمله ایزدی ها، مسیحیان و ترکمن ها کرده اند.

ایرنا

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=1214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.