اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

نیروهای داوطلب مردمی عراق خطوط امدادی داعش میان موصل و سامرا را قطع کردند

  • کد خبر : 1111
  • 13 اسفند 1394 - 5:13

یکی از فرماندهای نیروهای داوطلب مردمی عراق تاکید کرد که این نیروها مسیر امدادی داعش از موصل به سامرا را که تروریست ها توسط آن تجهیزات لازم برای حمله به سامرا منتقل می‌کردند قطع کرده‌اند. “سید موسی النعیمی” مسئول عقیدتی نیروهای داوطلب مردمی عراقی در استان صلاح الدین جزئیات جدیدی از عملیات تأمین امنیت استان […]

یکی از فرماندهای نیروهای داوطلب مردمی عراق تاکید کرد که این نیروها مسیر امدادی داعش از موصل به سامرا را که تروریست ها توسط آن تجهیزات لازم برای حمله به سامرا منتقل می‌کردند قطع کرده‌اند.

“سید موسی النعیمی” مسئول عقیدتی نیروهای داوطلب مردمی عراقی در استان صلاح الدین جزئیات جدیدی از عملیات تأمین امنیت استان سامرا اعلام کرد و گفت: روز گذشته و در ادامه عملیات امام هادی (ع) که با رمز یا زهرا آغاز شده بود نیروهای داوطلب مردمی موفق شدند در محور صینیه بیش از ۲۱ کیلومتر به سمت دریاچه “ثرثار” پیشروی کنند، این نیروها در جبهه سامرا نیز در حدود ۱۲ کیلومتر پیشروی کرده‌اند و باید بگویم مساحتی که روز گذشته به دست نیروهای داوطلب مردمی پاک‌سازی شده است چیزی در حدود نیمی از مساحت کشور لبنان است.

وی در ادامه گفت: هم اکنون نیز خبرهای بسیار خوبی به گوش ما رسیده است و به نظر می‌رسد که این عملیات حداکثر تا یک روز آینده به پایان برسد. نیروهای ما با پاک‌سازی این مناطق خطوط امدادی و پشتیبانی تروریست‌ها میان “ثرثار” و “صینیه” در نزدیکی “بیجی” که تروریست‌های داعش به واسطه آن مهمات لازم را از موصل به سامرا می‌رساندند، قطع کرده‌اند.
photo_2016-03-02_12-17-10

النعیمی تاکید کرد: تروریست‌ها با راکت‌ها و خمپاره‌هایی که از این خط امدادی دریافت می‌کردند اقدام به شلیک خمپاره و راکت به سوی شهر سامرا می‌کردند که به لطف خداوند این مسیر بر روی آنان بسته شد.

او در خصوص میزان پیشروی نیروهای داوطلب مردمی گفت: هم اکنون نیروهای مردمی در حال پیشروی هستند و نمی‌توان اخبار دقیقی از میزان پیشروی آنان اعلام کرد زیرا این پیشروی‌ها با سرعت زیادی ادامه دارند.

سید موسی النعیمی در پایان در خصوص تعداد تلفات داعش گفت: نمی‌توان آمار دقیقی از کشته‌های داعش در عملیات امام هادی (ع) ارائه کرد زیرا تروریست‌ها تعداد زیادی از اجساد کشته‌های خود را به عقب منتقل کرده‌اند، اما اجسادی که تاکنون توسط نیروهای داوطلب مردمی کشف شده‌اند بین ۳۰ الی ۵۰ تن بوده است.

تسنیم

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=1111

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.